Satser du på økt salg?
Tenk forretningsutvikling
I følge Forbes skaper forretningsutvikling langsiktig verdi for selskapet fra kunder, markeder og relasjoner. Astris kan bistå deg med å få mer ut av ditt marked.
Hva får du med Astris?
Forretningsutvikling innebærer ideer og aktiviteter som hjelper en bedrift med å lykkes bedre i markedet. Det inkluderer ekspansjon i markedet, forbedring av lønnsomhet og nye muligheter til å drive inn inntekter.
Jeg bidrar med kunnskap og erfaring innen forretningsutvikling for å finne best mulig “market fit” for deres produkter og tjenester, samt hjelper med lead generering.
Alt fra go-to-market plan til praktisk gjennomføring av relaterte salgsaktiviteter vil du få i samarbeid med Astris. Jeg ser aktivt etter nye løsninger som hjelper deg med å nå ønsket posisjon blant kundene.
Som din forretningsutvikler:
Gleden av å dele!
Jeg er en non-linear thinker som betyr at jeg ikke jobber i rette linjer eller sekvensielle måter. I stedet knytter jeg forbindelser og trekker konklusjoner fra ikke-relaterte konsepter eller ideer. Bakgrunn i markedsføring hjelper meg til å se bredt på hver problemstilling og jobbe fram til løsninger på ulike måter:
Forsikre product & market fit og konkurransefortrinn
Forbedre salgsprosessen (salgstrakt og salgsmateriell)
Effektiv leads generering
Slik er samarbeidet med Astris:
-
Første samtale eller møte dreier seg om din virksomhet og vekstambisjoner. Hva er kundeverdi i ditt produkt? Hvorfor finnes det behov i markedet for produktet eller tjenesten? Hvem er kundene?
-
Jeg foretar en egen analyse av markedssituasjonen og vurderer muligheter basert på min erfaring, kjennskap til markedet og tilgjengelige data.
-
Her bestemmer du om du har tro på at vi kommer til å lykkes. Jeg sender inn samlet vurdering og forslag til aktiviteter i et tilbud. Kompensasjonen er som regel basert på timepris + insentiver som vi blir enige om.
-
Jeg kommer til å trenge egen e-postkonto for å representere selskapet. Vi signerer taushetserklæring ved behov. Sammen utarbeider vi go-to-market plan som inkluderer forslag til markedsaktiviteter for å generere leads. Jeg står for prospektering, bearbeiding av innkommende leads, pro-aktiv kundekontakt, og videre i salgsprosessen om hensiktsmessig. Hvis du er åpen for å samarbeide med en partner i markedet, ikke bare en selger, la oss ta en prat.